czwartek, 27 listopada 2014

TOP DAY



trousers/spodnie - Bershka (69zł)
 jacket/kurtka - New Yorker (79zł!)
 shoes/snickersy - Perfect Style  (129zł)
shawl/komin - Three Sisters (19zł)
bag/torebka - New Yorker (59zł)


Czwartek, mroźno, zimno. I co by tu ubrać? Przecież nie kożuch, bo to raczej nie dla naszego pokolenia ;)
Pikowane kurtki to strzał w dziesiątkę! Ostatnimi czasy bardzo cenię sobie rzeczy uniwersalne, wystarczy spojrzeć na torebki, które noszę lub kurtki. Niedawno dopadłam kurtkę z wyprzedaży w New Yorker. Mimo, że wyglądem nie przypomina puchowej kurtki - jest bardzo ciepła. Kolor czerwony jest prócz czerni i bieli jednym z klasycznych, podkreślających urodę kobiet w zasadzie każdej. Do tego na mojej, na ramionach i kapturze widnieje krata, bardzo modna tej jesieni. Szalik i buty w czarnym kolorze. Całość wydaje się mieć nieco sportowy wygląd, ale zapewniam, że w takim zestawie śmiało można śmigać na rowerze, czy iść na randkę. Ja akurat spieszyłam się na uczelnię ;)
Miłego wieczoru!








8 komentarzy:

  1. Pieeeknaaaaaa !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne spodnie, widziałam ostatnio podobne w Bershka. I chyba musze je kupic :) Xx.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wybór jeśli chodzi i kurtkę, mam taką samą tylko czarną. Ale w czerwonym Ci do twarzy Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  4. Długie nogi masz RedCandy ;) M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz instagram, photoblog, aska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoblog, to właśnie to co widzisz. Zapraszam również na mojego fanpage, tam można w wiadomości prywatnej zawsze o coś zapytać :)
      https://www.facebook.com/pages/Redcandystyle/469810889820546?fref=ts

      Usuń
  6. Ktoś tu chce chyba Cię poderwać^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ŁADNIE SIĘ UBIERASZ :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)