wtorek, 11 listopada 2014

HOT NOVEMBER AFTERNOON


shirt/bluzka - New Yorker (19,90zł)
trousers/spodnie - Terranowa (49zł)
 jacket/kurtka - She's Secret (99zł)
shoes/snickersy - Perfect Style  (129zł)
brancelet/bransoletka - Six (29zł)
wath/zegarek - Katherine (19zł)
shawl/chusta - Terranova (19zł)


 Cześć wszystkim! Dawno nic nie wrzucałam, ponieważ miałam chwilowe problemy ze sprzętem, a właściwie jego brak. Całe szczęście problem został już zażegnany.
Mam nadzieję, że czas pozwoli na częstsze publikacje. Dziś 11 listopad, niby późna jesień, a na mój termometr wskazywał 16 stopni! Piękny dzień!
Udało mi się jeszcze w tym roku założyć moją cienką, czarną kurteczkę. Ubrałam jasne jeansy i ciemną, zwiewną bluzkę oraz snickersy. Szczerze mówiąc takie buty to całkiem ciekawy wynalazek - jednocześnie eleganckie i sportowe. Całość przełamałam pastelowym różem na chustce. Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego, jesiennego wieczoru. :)










16 komentarzy:

  1. Meeega! Skromnie i stylowo. T.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za ladne buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, co Ci faceci w tobie widzą... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładną kobietę, która potrafi się ubrać jest inteligentna i ma świetne usposobienie. Co do stylizacji jak zawsze jest świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Raczej śmieszny.

      Usuń
    2. Nie z przymiotnikami piszemy razem i na dodatek nie oddzielamy przecinkiem, bo chyba chciałeś napisać, że jesteś nieszczery?
      Anonim pogadania Anonima.
      Pozdro

      Usuń
  7. Nie oceniaj wszystkich swoją miarą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację. To bardzo inteligentna dziewczyna, która nie dość, że się świetnie ubiera, to jeszcze ma dobrze w głowie poukładane. Krytykujcie ją jak chcecie, ale ja ją podziwiam, bo wiem, że ten blog powstał głownie dla jej koleżanek, żeby mogły mieć ciekawsze pomysły na swój look. Pomoc bezinteresowna to rzadkość w tych czasach. Więc szacun dla Ciebie Kaju!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ladna, madra i swietnie sie ubiera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że Nasza Karola ma funklub hejterów. Szkoda mi takich ludzi, muszą mieć nudne zycie...
    Karola, świetny blog, chętnie go czytam :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)