wtorek, 28 października 2014

TOP DAY




shirt/bluzka - Cropp (89zł)
shoes/spodnie - My jeans (50zł)
shoes/szpilki - Always (49zł)
podobne można kupić tutaj: tutaj
bracelets/bransoletki - Katherine (29zł)
watch/zegarek - SIX (79zł)
bag/torebka - Japan Style - (39zł)
 bracelet/bransoletka - Katherine (19zł)


Dawno nic nie pisałam, więc trzeba się zrehabilitować. Tym razem chciałam pokazać Wam połączenie klasycznych przecieranych jeansów z czarnymi czółenkami i koszulą. Okolica dobrze znana - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Pierwszy zjazd po wakacjach, nie mogłam się doczekać! :)
Do całości dobrałam pikowaną torebkę w kolorze ecri i jasną biżuterię. Koszula ma bardzo modny od kilku sezonów motyw ombre - czyli przenikające się kolory, w moim przypadku w linii pionowej. Całość jest praktyczna i jednocześnie elegancka.
Przepraszam Was za kiepską jakość zdjęć, ale już wkrótce zaopatrzę się w lepszy sprzęT.. A tymczasem życzę kolorowych snów. Dobranoc :)








4 komentarze:

  1. Faktycznie slaba jakosc zdjec... Ale ladnie wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słaba jakość zdjęci nie zmienia faktu że wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super koszula!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ta twoja kolekcje szpilek!

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)