poniedziałek, 6 października 2014

SHIRT OF EVERY TRIP



shirt/koszula - Terranova (89zł)
leggings/legginsy - Frikoooo (20zł)
 jacket/kurtka - She's Secret (99zł)
shoes/botki - Perfect Style  (129zł)
brancelet/bransoletka - Six (29zł)
 necklace/naszyjnik - Japan Style (19zł)
 bag/torebka - New Yorker (59zł)



Kontynuując moją podróż do stolicy Austrii postanowiłam wraz z moim nieziemsko cierpliwym fotografem zobaczyć cały Wiedeń "z góry". Niedaleko miasta znajduje się wzgórze - Kahlenberg, skąd rozpościera się przepiękny widok na Dunaj i całą panoramę. Muszę przyznać, że widok zapiera dech w piersiach i jest naprawdę imponujący! Pogoda niestety mimo cieplejszego klimatu wcale nie rozpieszczała, więc gorąca kawa to był strzał w dziesiątkę :) 
Po chwili odpoczynku skierowaliśmy się S-Bahn'em do innej części miasta, gdzie z kolei mogliśmy podziwiać pałac Schönbrunn. Nadal jestem pod ogromnym wrażeniem stylu architektury tego miasta. Na wycieczkę ubrałam jeansową koszulę z długim rękawem, bardzo długo szukałam tej części garderoby chyba we wszystkich możliwych sieciówkach (ich ceny nie zachęcały po prostu do zakupu, a na przeceny nie ma co liczyć) i legginsy w motyw aztecki, który odcieniem pasował do jednolitego koloru koszuli. Do całości dołączyłam srebrny łańcuszek, bransoletkę w kolorze pudrowego różu i czarną pikowaną kurtkę. Oczywiście buty, wygodne, jasne, by przełamać ciemne odcienie stylizacji. Torebka w tym zestawie to szczerze mówiąc totalny przypadek po prostu do niej zmieścił się składany parasol, portfel, parę drobiazgów i żelki.
Co sądzicie o tym zestawie? Według mnie
jest bardzo wygodny, praktyczny i jestem pewna, że każda z Was ma coś podobnego w szafie. Legginsy kupiłam na allegro, więc dostęp do tego typu ubrań jest i to w przystępne
j cenie. Buziaki!



 












6 komentarzy:

  1. Piekna jak zawsze <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz szczęście Karolina, gdziekolwiek się pojawisz, tam zawsze świeci słońce i ludzie się za Tobą oglądają!
    Nie wiem, jak Ty to robisz, ale zawsze kiedy Cię widzę jesteś świetnie ubrana i wszystko do siebie pasuje. Pozdrawiam, T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło z Twojej strony, ale na drugi raz się przedstaw, bo potem zachodzę w głowę, kto takie ciekawostki wypisuje :)

      Usuń
  3. Ślicznie tam :) a koszula świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Można się sporo nauczyc od ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci za wszystkie cenne rady kochana! :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)