piątek, 17 października 2014

COWBOY GIRL

 
shirt/koszula - Terranova (89zł)
skirt/spódnica - Frikoooo (79zł)
 shoes/botki - Top Or (35zł)
watch/zegarek - Fashion Jevelry (29zł)
brancelet/bransoletka - Katherine (19zł)

Jesień za oknem zagościła już na dobre, więc i stylizacje nie będą już takie letnie, jak do tej pory. A szkoda, bo przecież chyba każda uwielbia te dni, kiedy oprócz torebki z naszymi drobiazgami nie musimy zakładać płaszcza i zabierać parasola. A do kolejnej wiosny jeszcze daleko, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość. :)
Szał na jeansowe koszule trwa, ale powiem Wam, że nie kupiłam jej ze względu na panującą modę. Po prostu brakowało mi czegoś takiego w mojej szafie. Chciałam stworzyć oryginalny look będący jednocześnie elegancki, wygodny i dziewczęcy. Do koszuli założyłam spódniczkę "dzwoneczek" z pikowanego materiału oraz czarne ażurowe botki. Bransoletkę wybrałam dość nietypową - ekoskórzany pasek z ostrymi ćwiekami plus czarny zegarek. Całość wygląda moim zdaniem całkiem ciekawie i pasuje na wiele okazji; np.: uczelnia, wypad ze znajomymi, impreza. Możliwości jest dużo.











4 komentarze:

  1. Wedlug mnie bardzo udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy bym nie pomyslala, ze mozna wak polaczyc koszule. Naprawde jak kowbojka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle ładna i ciekawa kreacja, która trzyma poziom poprzednich. Utrzymaj taki poziom , a nawet kreacje zimowe będą piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę stylu!

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)