niedziela, 12 października 2014

POWDER PINK DRESS


dress/sukienka -Three Sisters (29zł!)
podobne zna
jdziecie: tutaj i tutaj
jacket/katana - szczerze, to nie pamiętam ;)
shoes/buty - CCC (Jennefer) (119zł) 
brancelet/bransoletka - Six (29zł)
necklace/naszyjnik - Japan Style (19zł)
bag/torebka - Japan Style (39zł) 
stripe/pasek - New Yorker (29zł)
necklace/naszyjnik - Six (59zł)

Środek października, a za oknem słońce, jak w maju! Ostatnia okazja, by założyć zwiewną sukienkę. Znalazłam ją zupełnie przypadkiem wracając z pracy. Miałam szczęście, ponieważ udało mi się trafić na przecenę aż o 50%! Choć na co dzień nie ubieram sukienek o długości midi, to stwierdziłam, że może tym razem się przełamię. Kolor jest bardzo delikatny, pudrowy róż - w tym roku większość projektantów oszalała na punkcie tego odcienia. Delikatnie podkreśla wakacyjną opaleniznę i dodaje lekkości. By nadać jej trochę "miejskiego" stylu założyłam do niej szarą jeansową katanę, która w mojej szafie wisi od dobrych dziesięciu lat i jedne z ulubionych szpilek kupionych w zeszłe wakacje na wyprzedaży w CCC, oraz cienki pasek, by podkreślić talię. Torebkę kupiłam przez internet, jest ona bardzo ciekawym dodatkiem - ze względu na pikowany deseń materiału; nie wiedziałam, że aż tak ciekawie wyjdzie on w połączeniu z plisowaną sukienką.

Październik... Kolejny semestr na studiach rozpoczęty, więc i stylizacji będzie o wiele więcej. Życzę miłego niedzielnego leniuchowania! :) 
 














4 komentarze:

  1. Ładny delikatny kolor sukienki i ciekawa stylizacja, jedyne co można dopowiedzieć, oprócz tego co wszyscy wiedzą że jak zwykle wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sadzilem ze rozowy pasuje do rudego. Zaskoczony jestem pozytywnie. Powodzenia! A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)