piątek, 21 listopada 2014

TOP DAY THE HEART



sweater/sweter - Cropp (69zł)
        trousers/spodnie - Terranowa (69zł)
   shoes/tenisówki - Americano  (35zł)
      brancelet/bransoletka - Katherine (29zł)
wath/zegarek - Katherine (19zł)


Patrzcie, co udało mi się znaleźć w stosie folderów na moim laptopie! Zdjęcia z toru żużlowego w Tarnowie! Uwielbiam takie przygody! Miałam tam okazję być końcem września, wiadomo pogoda była wtedy zupełnie inna. Ale przeglądając zdjęcia postanowiłam Wam je pokazać, bo nieraz słyszałam: "Jak ubiorę sweter do jeansów to będę wyglądała jak beza". Chciałam ten mit obalić.
Faktem jest, że jeśli do jeansów zwłaszcza w ciemnym, intensywnym kolorze założymy ciężki, puszysty sweterek to naprawdę można zaszkodzić swojemu wyglądowi, zważając na fakt, że nie każda ma figurę modelki. Z doświadczenia wiem, że najlepszym rozwiązaniem jest cienki sweterek z delikatnej dzianiny. I zawsze jest opcja narzucenia na niego lekkiej, jesienno-wiosennej kurtki i wygląda się naprawdę dobrze! :)
Mój sweterek zakupiłam końcem sierpnia w Cropp'ie, ma śliczny błękitny kolor, który świetnie pasował do barw drużyny, której kibicowałąm. A serduszka? Wcale nie wyglądają dziecinnie, czy zbyt słodko. We wszystkim trzeba mieć pewien umiar - dlatego nie kombinowałam ani z makijażem, ani ze spektakularnymi dodatkami. Do zestawu dołączyłam białe tenisówki. Gdzieś w pudełku z biżuterią znalazłam bransoletki pod kolor i granatowy zegarek, który bardzo łatwo można znaleźć na allegro w przystępnej cenie.







6 komentarzy:

  1. Ej! Sliczny sweterek! A Ty jaka usmiechnieta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny zestaw, zwłaszcza sweter. A uśmiech to magia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwitniesz kobieto! A ubierasz sie ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie maja ladny kolor. Masz racje, ze wiele dziewczyn psuje sobie figury ogromnymi swerzyskami. Zamast czasami pomyslec, kiedy stoja przed szafa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile czasu spędzasz dziennie przed szafą??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to niewiele. Przeważnie mam na to mało czasu, więc robię to w pośpiechu. Fakt, staram się dobierać fasonowo i kolorystycznie ubrania i dodatki, ale wyjątki od klasyki też się zdarzają. Najważniejsze jest to, by być ubranym adekwatnie do sytuacji i czuć się wygodnie :)
      RedCandy.

      Usuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)