sobota, 12 lipca 2014

WHITE LOOK OF THE DAY


shirt/koszula - Bershka (10zł)
skirt/spódnica - Japan Style (69zł)
shoes/tenisówki - H&M (49zł)
brancelet/bransoletka - Japan Style (9zł)
watch/zegarek - Katherine (19zł)

necklace/naszyjnik -
Awanti (19zł)



Biorąc pod uwagę świetną, wakacyjną pogodę mogłam sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa i założenia czegoś mniej zakrywającego ciało, niż zwykle. Nie wiem, czy pamiętacie tą sukienkę:

http://redcandystyle.blogspot.com/2014/04/dress-sukienka-japan-style-69z.html

Postanowiłam poprosić mamę, by rozdzieliła ją na pół i zrobiła mi spódniczkę, którą zapewne częściej założę, niż sukienkę jako całość. Opłaciło się na nią czekać. :)
Bardzo ciekawym trendem jest teraz połączenie dołu (spódnicy, spodenek, spodni) z krótkim topem odsłaniającym brzuch. Bluzeczkę udało mi się kupić w Bershk'ce na wyprzedaży kilka dni temu za niecałe 10 złotych. Dołączyłam do tego białe tenisówki i biżuterię: masywniejszy łańcuszek w złotym kolorze i czarny zegarek. Włosy delikatnie podkręciłam na prostownicy.






















3 komentarze:

  1. Wyglądać pięknie i ponętnie to chyba standard u Ciebie. Jest to bardzo przyjemny dla oka standard.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana stylizacja i sesja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna spódniczka.
    W.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)