środa, 23 lipca 2014

STYLE OF MOUNTAIN TRIP


shirt/bluzka - H&M (55zł)
trousers/spodnie - New Yorker (ok.40zł)
shoes/sandały - Cropp (29zł!)
bag/torebka - New Yorker (59zł!)
brancelet/bransoletka - Six (19zł)
glasses/okulary - Japan Style (29zł)
necklace/naszyjnik - Bijou Brigitte


Pikne te nasze góry! Hej!
Witam Was wszystkich serdecznie po chwilowej nieobecności, ale korzystając z upalnych dni nie mogłam się powstrzymać przed odwiedzeniem paru ciekawych miejsc w Naszym kraju. W zeszły weekend wybrałam się do stolicy oscypków, owiec i hal - czyli do Zakopanego.
Pogoda była piękna, dzięki czemu mogłam podziwiać z Gubałówki rozpościerające się góry z Giewontem w tle.
Na tą wycieczkę wybrałam wygodny zestaw (na szczyt wjechałam kolejką, stąd też brak odpowiedniego dla chodzenia po górach obuwia). Spodenki kupiłam o ile dobrze pamiętam w New Yorker'ze jakieś trzy lata temu, natomiast bluzka w stylu boho pochodzi z letniej kolekcji H&M. Moim zdaniem jest urocza - biały kolor, podkreślający opaleniznę i delikatny dekolt w łódkę i do tego zwiewne frędzle. Sandałki udało mi się kupić na wyprzedaży jednej z sieciówek w bardzo korzystnej cenie. Postanowiłam  je założyć ze względu na fakt, że one również mają elementy w stylu boho, a ich kolor świetnie łączy się z chabrowym odcieniem spodenek.
Dodatki to torebka z bardzo ciekawym motywem haftu na klapie, rzemyki na nadgarstku i mój ulubiony srebrny łańcuszek z ośmiorniczką. Mam do niego ogromny sentyment i praktycznie się z nim nie rozstaję.
Paznokcie wykonała koleżanka, Kejta, którą Wam polecam. Link macie poniżej:











Przechadzając się po Krupówkach nie mogłam odmówić sobie oscypków, udało mi się też kupić chustę góralską, nawet wytargować jej cenę :) Kolor czarny z czerwonymi kwiatami - będzie myślę pasował do większości rzeczy w mojej szafie.




8 komentarzy:

  1. Piknie, jak zawsze zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ho ho ho nasza modnisia podbija Zakopane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, kto się kryje pod tym nickiem :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Osoba którą dobrze znasz z liceum. A.Ś

      Usuń
  3. Sandałki bardzo mi się podobają, chciałam kupić, ale niestety w Cropp'ie już wszystkie wyprzedali. Gdzie można kupić podobne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądałam Allegro, ale niestety nie znalazłam żadnych podobnych. Popatrz może w innych sklepach, w samym Krakowie jest ich chyba z 5. Powodzenia i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Najbardziej z całego zestawu podoba mi się torebka.Ma bardzo ładny kolor.
    W.

    OdpowiedzUsuń
  5. Umów się ze mną!

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)