środa, 2 lipca 2014

TOP DAY



shirt/koszula - Frikoooo (39zł)
trousers/spodnie - Bershka (69zł)
shoes/sandały - Top Or (69zł)
brancelet/bransoletka - Six (19zł)/ Japan Style (29zł)
glasses/okulary - House (39zł)


Sezon na rower rozpoczęty na dobre!
Postanowiłam wybrać się na wycieczkę do Parku w Skawinie, odświeżyć nieco wspomnienia z nim związane i nacieszyć oczy uroczym widokiem łabędzi i kaczek (u mnie takich atrakcji niestety nie ma) :)
Na tą okazję założyłam wygodne spodnie z cienkiego jeansu, może sandałki nie były najlepszym pomysłem, jeśli brać pod uwagę komfort jazdy na rowerze, ale na spacer były wprost idealne. Zakochałam się w ich miętowym kolorze, połączyłam je z koszulą w odcieniu pudrowego różu. Biżuteria pozostała w kanonie - łączy się zarówno z koszulą i butami.

Moimi paznokciami zajęła się Katarzyna. Wykonane lakierem hybrydowym.

http://kejtanails.blogspot.com/2014/06/karolina-r-no2.html

 












2 komentarze:

  1. Nic się nie zmienia w temacie ubioru i urody. Dalej jesteś lepsza niż mityczna syrena, bo one potrzebują jeszcze głosu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie, ale czy wygodne na rower?

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)