sobota, 30 maja 2015

WALKING ON THE BEACH





sweater/sweterek - Cropp (59zł)
jacket/kurtka - New Yorker (79zł)
leggins/legginsy - New Yorker (49zł)
shoes/tenisówki - Americano (35zł)
watch/zegarek - Katherine (29zł)
brancelet/bransoletka - Japan Style (19zł)/House (29zł)




Podróży nigdy dość! Ci, którzy znają mnie od lat dobrze wiedzą, że jestem osobą, która zbyt długo nie jest w stanie zostać w jednym miejscu. Stąd moje częste podróże (nie od dziś wiadomo, że bilety studenckie kosztują grosze :) )
Gdzie byłam tym razem? W Trójmieście. Bardzo urokliwa okolica, a plaża pomiędzy Sopotem, a Gdynią Orłowo jest moją ulubioną. Panuje tu cisza i spokój, sąsiedztwo lasu, gdzie można pojeździć na rowerze jest dodatkowym plusem. Tego dnia pogoda nie była zbyt łaskawa, dlatego też już w połowie spaceru zaczął padać deszcz, który z moich wyprostowanych włosów zrobił loki trudne do rozczesania. Która z Was nie ma takich problemów? Właśnie.  :)
Moja stylizacja, a więc czarne, matowe legginsy, do tego błękitny sweterek z ubiegłorocznej kolekcji Cropp'a z rękawkami 3/4 oraz białe trampki stworzyły modny zestaw. Kwestia kurtki, która kolorem niezbyt prasuje do reszty, to inna bajka - po prostu nie miałam innej ze sobą, a nie chciałam zmarznąć. Więc musicie mi wybaczyć. Torebki brak, ponieważ wszystko zostawiłam w pokoju, w którym się zatrzymałam. Od lat standardowym połączeniem jest ciemny, dopasowany do nóg dół - spodnie czy legginsy oraz jasna, kontrastowa góra, w tym przypadku cienki sweterek z dzianiny z serduszkami.
Dobrze, że już niedługo wakacje i można będzie znów tu wrócić, tym razem w stroju kąpielowym :) Miłego dnia kochani!














3 komentarze:

  1. Swietny masz tylek !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co racja to racja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie sweterek jest super, a legginssy podkreslaja tylko dodatkowo twoja figure. Idealnie.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)