wtorek, 5 maja 2015

BOYS LOOK




shirt/bluzka - New Yorker (39zł)
jacket/kurtka - House (129zł)
trousers/spodnie - House (89zł)
shoes/tenisówki - Americano (35zł)
necklace/naszyjnik - H&M (39zł)
bag/torebka - StyLove (59zł
cap/czapka - Cropp (29zł)


Nie zawsze spodnie z obniżonym krokiem mogą nosić tylko mężczyźni. Kobiety niejednokrotnie przełamywały stereotypy zakładając spodnie w kant, czy garnitury. Moje spodnie kupiłam w zeszłym roku, ale bardzo podobne można zastać w obecnych kolekcjach w House i Cropp. Połączyłam je z rockowa, czarną ramonezką, białymi tenisówkami i satynową bluzką w limitowanej kolekcji New Yorker. Jako dodatki postawiłam na mocny akcent, a mianowicie centki, które widać zarówno na torebce, jak i na czapce. Całość tworzy luźny look, w sam raz na wiosenny dzień z przymrużeniem oka. Bo przecież każda z Nas czasami zamiast szpilek, czy balerinek wkłada sportowe buty i przy pomocy kilku akcentów zmienia się w uroczą chłopczycę ;)
A co Wy myślicie o takim stylu?? Piszcie :)
Pozdrawiam serdecznie.










3 komentarze:

  1. Jak dla mnie wyglądasz bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz chłopaka slicznotko??

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Swietne polaczenie Kaju.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)