piątek, 8 maja 2015

TOP DAY





shirt/bluzka - Japan Style (69zł)
jacket/kurtka - House (129zł)
trousers/spodnie - New Yorker (39zł)
shoes/baleriny - New Yorker (39zł)
bag/torebka - StyLove (59zł)
watch/zegarek - Katherine (29zł)
brancelet/bransoletka - Japan Style (9,90zł)



 Jak już wielokrotnie wspominałam, studiuje w Krakowie na Uniwersytecie Ekonomicznym i dziesięciominutowa przerwa w zajęciach to świetny sposób na to, by zrobić kilka zdjęć i zaprezentować Wam kolejny zestaw. Osobiście bym o nim powiedziała, że jest całkiem na czasie (biorąc pod uwagę, że od miesiąca nie byłam na zakupach :P). Butelkowa zieleń jest klasyką jeśli chodzi o gamę ciemnych kolorów, zawsze jest w modzie. Watro jednak nie przytłaczać ją zbytnio innymi kolorami, by nie zatracić jej uroku. Idąc w myśl tej idei, nie dodawałam zbyt dużo biżuterii, ponieważ górna część mojej baskinki jest z czarnej koronki, a kołnierzyk wyszywany cekinami (które całe szczęście nie wyglądają kiczowato, a sami wiecie, że w sklepach można nadal spotkać przekombinowane bluzki od góry do dołu w błyskotkach, co moim zdaniem jest sporym nietaktem). Żeby było wygodnie założyłam balerinki, które obecnie można kupić w popularnej sieciówce. Wracając na chwilę do spodni, warto zwrócić uwagę na długość. Moje sięgają nieco ponad kostkę, a w górnej części do pasa.
 Życzę Wam miłego piątkowego wieczoru przy dobrym filmie i kawie, czy piwie. Jak kto woli. :)






5 komentarzy:

  1. Mega klasa!!!!!!!!!!
    Jesli moge sie wypowiedziec to wygladasz bardzo swiezo i dziewczeco. Ujmujesz sobie lat i super Ci to wychodzi! Patrzac na Twoje wpisy, nie dalbym Ci wiecej nizeli 19 :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezla stylowa~!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się takie połączenie i kolorów jak i fasonów ubrań. Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy zestaw. Bardzo ladnie Ci w tych kolorach, chociaz ja osobiscie wolalem Cie w rudym kolorze :P Pozdrawiam! A.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)