poniedziałek, 25 maja 2015

TRIP OF GNIEZNO






shirt/bluzka - New Yorker (39zł)
jacket/kurtka - House (129zł)
trousers/spodnie - New Yorker (149zł)
shoes/tenisówki - Americano (35zł)
glasses/okulary - New Yorker (39zł)
watch/zegarek - Katherine (39zł)
brancelet/bransoletka - Primark


Gniezno, pierwsza stolica Polski, kolebka Wielkopolski, bardzo ciekawe miasto, biorąc pod uwagę architekturę, zwłaszcza ta sakralną. Nieopodal Skorzęcin, malownicze jezioro, piękne widoki. Przy okazji post dla moich czytelników.
Na wstępie przeproszę za jakość zdjęć, ale rozładował mi się aparat i zdjęcia są robione telefonem. Bardzo chciałam pokazać Wam ten zastaw ze względu na fakt, iż powstał zupełnie na szybko, a łączy ze sobą panujące obecnie trendy. Mam na myśli moje ulubione jeansy z dziurami (osobiście dodałam kilka z nich :) ), które nieustannie zapełniają wybiegi na całym świecie, zarówno w szortach, boyfriend'ach, rurkach, czy nawet legginsach. Króluje również satynowy i prześwitujący materiał, niezastąpiony na ciepłe dni, podobnie jak nieśmiertelne koronki. Do całości mogę śmiało napisać, że "standardowo" założyłam wygodne trampki i czarną ramonezkę. Całość jest nawet troszeczkę w stylu rocka, jednak burza loków i delikatny makijaż sprawiają, że zestaw jest bardzo dziewczęcy, ale nade wszystko wygodny.
Dlaczego tak bardzo zależało mi na pokazaniu tego zestawu? Bo wiele z Was nie ma pomysłu, jak połączyć sportowe akcenty z eleganckimi. Do tego look'u mogłabym równie dobrze założyć czarne szpilki lub w kolorze nude i zestaw też wyglądałby świetnie. Sandałki, biorąc pod uwagę zbliżające się lato, też byłyby na miejscu. Przynajmniej moim zdaniem. :)
W przygotowaniu mam kilka kolejnych postów, które również powstały przy okazji moich zupełnie przypadkowych i spontanicznych podróży, więc z góry przepraszam za jakość zdjęć, bo nie zawsze miałam przy sobie aparat, a chodzi mi o pokazanie tego, co założyłam, co ze sobą połączyłam. Przecież nie jest to blog superszafiarki :) Lecz luźne podejście do mody widziane moimi oczami. Miłego wieczoru Wam życzę i miłego czytania :) Dobranoc.













3 komentarze:

  1. Wiadome, ze na 1 miejscu nie jest jakosc zdjec, tylko przekaz. Takze sie nic nie przejmuj, ja bardzo chetnie czytam Twojego bloga. Anka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie taki rockowy styl. A fryzure masz jak Margaret! Za dobrze Ci w tej Wielkopolsce, wracaj do Malopolski! :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)