sobota, 27 grudnia 2014

WHITE-BLACK CLASSIC



  coat/płaszcz - Japan Style (149z)
 shoes/botki - DeeZee  (129zł)
shawl/chusta - z Zakopanego ;)(ok.20zł)
bag/torebka -Japan Style (59zł)
tights/rajstopy - Gatta (29zł)


W końcu mamy śnieg, zapewne długo wyczekiwany przez większość z Was. Ja lubię tylko na niego patrzeć zza okna w ciepłym pokoju. Dla mnie zima jest bardzo piękną porą roku, ale jest stanowczo za niska temperatura, a co za tym idzie musimy się ciepło ubierać, za czym nie przepadam.
Korzystając ze słonecznej pogody postanowiłam zrobić dla Was parę zdjęć. Tym razem chciałam zaprezentować połączenie białego, eleganckiego płaszcza i czarnych botków na szpilce. Mocnymi kolorowymi akcentami są tu czerwona torebka i chusta w kwiaty. Całość wygląda dość klasycznie, ale dzięki dodatkom nabiera dziewczęcego look'u. Wiem, że te buty są bardzo wysokie, jednak mimo wszystko stabilne i bardzo ciepłe. W przygotowaniu mam również dla Was zestaw idealny na spacer i wygłupy na śniegu, ale to niebawem. Tymczasem kończę pić gorącą herbatę i wracam do projektu z branżowych systemów zarządzania. Dobranoc!











9 komentarzy:

  1. Jak zawsze bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś buty? Zajebiste są!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Buty kupiłam na allegro, ale można je także dostać zamawiając bezpośrednio z www.deezee.pl .

      Usuń
  3. Świetne zestawienie :* A płaszczyk przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre te renifery na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No zgadzam się.. płaszcz bardzo ładny ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wygladasz moja droga Karolino, plaszczyk jest genialny. I buty tez super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny plaszczyk i ta chusta... jaaa :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)