niedziela, 14 grudnia 2014

TOP DAY


legginsy/leggings - Avanti (19zł)
 jacket/kurtka - New Yorker (79zł!)
 shoes/adidasy - Reebok  (219zł)
cap/czapka - Cropp (29,90zł)
shawl/komin - New Yorker (19zł)



W kalendarzu praktycznie połowa grudnia, święta za kilka dni, a za oknem pogoda niczym w marcu! Żałuję, że miesiąc temu schowałam mój ukochany rower, który dzisiaj postanowiłam ponownie wyciągnąć i trochę pojeździć.
Dzisiaj zaprezentuję Wam stylizację, która myślę jest strzałem w dziesiątkę, jeśli chodzi o wygodę w jeżdżeniu na rowerze, czy wyjściu na spacer. Dopasowane legginsy, które są w mojej szafie już dobrych kilka lat (ale przeglądając allegro zauważyłam, że są nadal do kupienia i to w bardzo przystępnej cenie). Do tego oczywiście adidasy, bo przecież w szpilkach jeździć się nie da. Na wierzch pikowana, lekka kurtka oraz czapka i szalik.
Będąc ostatnio na zakupach w Krakowie miałam okazję skorzystać ze świetnej promocji w sklepie Cropp, gdzie druga rzecz z tego samego asortymentu była za 10zł. A więc można sporo zaoszczędzić (mam na myśli galanterię – portfele oraz czapki, szaliki i rękawiczki). 
Czas przed świętami w galeriach handlowych to niekoniecznie wysokie ceny, bo jak to mówią „idą święta”, ale też czas naprawdę ciekawych promocji. W H&M, New Yorker, Bershka, Cropp, Terranova, House widziałam takowe, więc każdy znajdzie coś dla siebie w naprawdę niskich cenach, tym bardziej, że sezon na prezenty trwa w najlepsze i można sprawić komuś ogromną radość. Miłej niedzieli!!



 







6 komentarzy:

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)