piątek, 7 lipca 2017

ZESTAW NIEZOBOWIĄZUJĄCY


bluzka - New Yorker
legginsy - Oasi
torebka - Pepco
choker - Allegro
bransoletka - Six
zegarek - Geneva



Witajcie! Zdarza się Wam czasami mieć totalnego lenia? Ja właśnie dzisiaj mam taki dzień. Odpoczywam, póki mogę :)
Nie będę się rozpisywać - jedyne, na co miałam dziś siłę, to iść na zakupy i wysłać list na pocztę.
Wróciłam do domu, przebrałam się w piżamę i poszłam spać i planuję spędzić wieczór przy przeglądaniu aktualnych czasopism.  Leniwego weekendu :)









3 komentarze:

  1. Normalnie, bez przesady - tak powinna sie ubierwc kazda kobieta w tym kraju. Pan X.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w ciąży Kaja!!!! I zgadzam się z poprzednikiem, że najprostsze i skromne rozwiązania są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie pazurki!

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)