piątek, 25 grudnia 2015

RÓŻOWE TRAPERKI HEIDI



 schoes/buty - DeeZee
znajdziecie je tutaj www.deez24.pl
trousers/spodnie - House
marynarka/jacket - New Yorker
top/bluzka - New Yorker
watch/zegarek - SajBazaar


Witam Was moi mili w Bożonarodzeniowy dzień! Pogoda idealna na spacer po ogrodzie. Powinna być zima, za oknem wiosna. No cóż. Przynajmniej po zdjęciach możecie zauważyć, jak mocno świeciło u mnie słońce o 9 rano. :)
Od Gwiazdki (czy jak kto woli poznańskiego Gwiazdora) dostałam traperki Heidi z mojej ulubionej firmy. Założyłam do nich elegancką, szarą marynarkę, zwykłe jeansy i koronkową bluzkę. 
 Zestaw jak najbardziej godny polecenia na świąteczną przechadzkę.
 Wesołych Świąt!










2 komentarze:

  1. Super buty!!! :) Promieniejesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to zmienilbym moze bluzke, ale reszta jest w porzadku. Krzychu.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)