niedziela, 6 grudnia 2015

BIAŁA ELEGANCJA


 coath/płaszcz - Japan Style
shawl/szalik - New Yorker
bag/torebka - Levis
blouse/bluzka - Terranova
trosuers/spodnie - House
shoes/ szpilki - Royal Style


Cześć. Z góry pragnę Was bardzo przeprosić za to, że długo nic nie publikowałam. Wynikało to z tego, że zajęłam się pisaniem mojej pracy inżynierskiej.
Mam dla Was na dzisiejszy piękny dzień klasyczny zestaw, który sprawdzi się na wyjście na zakupy, obiad z przyjaciółmi, czy rodzinną imprezę. Marynistyczne granatowe paski to szyk sam w sobie, jeansy z wysokim stanem, czarne czółenka, biały płaszcz i miękki szal w kolorze pudrowego różu. Co sądzicie o takim połączeniu? Czekam na Wasze odpowiedzi.













3 komentarze:

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)