środa, 28 maja 2014

LOOK OF THE SUNNY


shirt/bluzka - New Yorker (29zł)
skirt/spódnica - Frikoooo (79zł)
shoes/buty - Top Or (99zł)
bracelet/bransoletka - Katherine (19zł)
necklace/naszyjnik - Japan Style (39zł)
bag/torebka - Japan Style (39zł)

Achhh, słońce, słoneczko! Aż chciałoby się, by taka pogoda towarzyszyła Nam przez cały rok.
Ile razy każda z Nas miała problem w co się ubrać w taki dzień? Spodnie, spódnicę, a może sukienkę?
Dylemat słonecznych dni - zwłaszcza, gdy rano się spieszę. Od dłuższego czasu praktykuję wybieranie swojego stroju dzień wcześniej, jednak nie zawsze się to sprawdza, bo polska pogoda lubi się często zmieniać i wtedy cały proces myślenia trzeba uruchamiać na nowo i to w trybie awaryjnym, :)

W sobotni poranek udało mi się stworzyć według mnie bardzo ładne połączenie - jasnokremowa spódniczka "dzwoneczek" z pikowanego materiału, podkreśla
jąca talię i miętowa bluzeczka z koronką. Do całości założyłam biżuterię również w tym kolorze i w końcu pierwszy raz w tym roku - sandałki. Kupiłam je końcem zeszłorocznych wakacji na wyprzedaży.











3 komentarze:

  1. super wyszlas na tych fotkach :) a co do ubioru to najlepiej mi sie podoba;) nie za wyzywajaco nie za skromnie :D tak idealnie na lato:D jasne kolory + buciki + branzoletki pod kolor:) super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż chce się oglądać takie zdjęcia! Promienna modelka i ten styl - własny, niekopiowany. Gdyby każda kobieta miała taki talent... A nie kopiowała ubrania z telewizji, byleby tylko "być modną". A.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)