niedziela, 8 czerwca 2014

RETRO CITY STYLE


shirt/bluzka - New Yorker (29zł)
skirt/spódnica - Flower Power (49zł)
shoes/buty - CCC (129zł)
bracelet/bransoletka - Katherine (19zł)
necklace/naszyjnik - Japan Style (39zł)
bag/torebka - Japan Style (49zł)
watch/zegarek - SIX (79zł)


Witajcie :) Dzisiaj mam niewiele czasu z racji świetnej pogody, która aż wzywa, by nie spędzać dnia w domu. Wczoraj po zajęciach udało mi się znaleźć chwilę na odpoczynek w parku przy Alejach w Krakowie. Urokliwe miejsce zarówno na czytanie książki lub notatek na "ulubione" towaroznawstwo przemysłowe :D
Termometry wskazywały ponad 25 stopni -  więc jak dla mnie temperatura optymalna. Uznałam, że świetnym pomysłem będzie ochłodzenie nóg w fontannie, może niezbyt mądra idea, ale za to jaki miły efekt.
Na taką pogodę najwygodniejsze są klasyczne sandałki, zapomnijmy choć na chwilkę o szpilkach, tenisówkach... Sandałki w stylu retro-boho mające charakterystyczne koraliki naokoło kostki. Typowe dodatki w tym stylu łańcuszek z sową i bransoletki w postaci rzemyków.
Założyłam zapomnianą przeze mnie spódniczkę z falbanek w kwiatuszki i połączyłam ją z szaro-brązową bluzką z elementami koronki. Zestaw wygodny, myślę adekwatny do pory i dnia.
Paznokcie wykonała koleżanka metodą hybrydową w moim ulubionym miętowym kolorze.



















 A oto moje niedzielne śniadanie :)
Polecam na takie poranki jak ten dzisiejszy. Truskawki, poziomki, brzoskwinie, ananas pokrojone w kostkę z kilkoma kroplami soku z cytryny. Do tego pyszny koktail bananowo-truskawkowy. Bomba witaminowa, świetnie przyswajana przez nasz organizm, która bardzo szybko się spala. Smacznego! :)






4 komentarze:

  1. Znowu nie można powiedzieć nic oprócz samych dobrych rzeczy, więc ujmę to tak wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka ma ładny deseń, ale bluzeczkę bym zmieniła na jaśniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)