sobota, 19 marca 2016

Sunny day





coat/płaszcz - Japan Style
shirt/koszula - New Yorker
skirt/spódnica - Blogomania
hat/kapelusz - Betterlook
earrings/kolczyki - Claire's
shoes/buty - CCC
watch/zegrakek - Katherine


Piękny dzień! Pochwalę się Wam i tutaj - od wczoraj jestem panią inżynier, nie macie pojęcia jak się cieszę! Stres przed obroną był niesamowity, ale było warto dla satysfakcji ukończenia jednej z najlepszych uczelni w Polsce.
 Duma niesamowita. :)
Zestaw na dziś to mój ukochany, biały płaszczyk z czarną falbanką, klasyczna spódnica z koła oraz ponadczasowa, luźna biała koszula. Nowym dodatkiem w mojej szafie jest elegancki, czarny kapelusz, który doskonale komponuje się z wieloma stylizacjami. Co myślicie o kapeluszach, czapkach do codziennych stylizacji? Moim zdaniem to bardzo fajne rozwiązanie, dodające szyku i uroku.
Idę świętować pierwszy dzień "bez stresu" związanego z nauką w moim życiu. oczywiście z ukochanym i przyjaciółmi. To dzięki nim i ich cierpliwości w setnym pytaniu mnie na obronę bardzo mi pomogły. Miłego dnia wszystkim!!!















2 komentarze:

  1. Moim zdaniem kapelusze to zapomniany dodatek w dzisiejszych czasach. Moj jest bardzo podobny do Twojego. Klasyka jest zawsze w modzie :) Gratuluje obrony na 5 kochana!!!

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)