czwartek, 10 marca 2016

Spacer nad jeziorem


jacket/kurtka - Cropp
trousers/spodnie - Terranova
sweater/sweter - Terranova
shoes/buty - Reebok

Cóż z okropna ta zima! Nawet w Dzień Kobiet nie odpuści i sypie śniegiem. (w sumie to też kobieta ;P ) Na poprawę humoru wrzucam post z moją wczorajszą stylizacją.
 Zwykły, luźny zestaw na spacer. Założyłam legginsy w deseń marmuru, czarny sweter z szerokim golfem, który kupiłam kilka ładnych lat temu i bezsensownie leżał w szafie, wygodne adidasy oraz pudrową parkę.
Czy Wy też nie możecie doczekać się wiosny tak bardzo jak ja? Nawet pastelowe kolory nie są w stanie zachęcić mnie do wyjścia z domu. Póki co, zmykam do nauki, jeszcze przede mną około 50 pytań do wykucia ;) Miłego dnia!






3 komentarze:

  1. Bardzo ladnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, pogoda w ostatnie dni jest bardzo przytlaczajaca. Czekamy na wiosne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna ah wiosna. Cos dlugo sobie karze na siebie czekac.
    Mi pastelowe ubrania poprawiaja humor. ;) ������

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)