środa, 27 sierpnia 2014

SHIRT ON EVERY DAY


Koszula na poważne wyjście? Na randkę? Na spacer? Na co dzień?
Dlaczego nie?

Koszula jest częstym elementem moich stylizacji w przypadku egzaminów podczas sesji na uczelni. Wiadomo nie od dziś, że strój "uczennicy" ma być elegancki, niewyzywający i schludny. Ale nie zawsze musi być aż tak na poważnie :)
Łamiąc ten nudny kanon można wskoczyć w ulubione szorty, dobrać koszulę w kratkę i botki, by przypominać nieco kowboja z westernu. Można dobrać ją do szpilek w kolorze nude i wyskoczyć na kawę z koleżanką, a nawet połączyć z jeansami o nietypowym kroju i zwykłymi tenisówkami oraz eleganckim żakietem. Nieśmiertelnym połączeniem jest oczywiście koszula i klasyczna spódnica, zestaw ten przełamałam zielonymi szpilkami, które ciekawie wyglądają z fioletowym deseniem.
Nieważne jaki kolor mają Wasze koszule, można je nosić na wierzchu, schowaną do spodni, związaną, rozpiętą... I mogłabym tak wymieniać. Nie bójcie się trochę eksperymentować z modą, bo nie zawsze musi wyjść z tego katastrofa!
Mam tu dla Was kilka zestawów, zapewne znacznie odbiegających od tego, co na co dzień widzicie w telewizji, czy na wybiegu. Ale mam nadzieję, że choć jeden z tych zestawów będzie dla kogoś inspiracją.
Swoją drogą wieczory są coraz zimniejsze, więc moja stara, flanelowa koszula schowana gdzieś na dnie szafy zapewne w niedługim czasie znajdzie swoje zastosowanie w połączeniu z kubkiem ulubionej latte. Miłego wieczoru :)


Zestaw nr1:
shirt/bluzka - H&M (29zł)
trousers/spodnie - Terranova (59zł)
shoes/botki - Metroo (79zł)
watch/zegarek - New Yorker (19zł)
brancelets/bransoletki -
Katherine (19zł)






 Zestaw nr 2:
shirt/koszula - New Yorker (89zł)
trousers/spodnie - New Yorker (39zł)
shoes/botki -
Metroo (79zł)

  


Zestaw nr 3:
shirt/bluzka - Bershka (69zł)
skirt/spódnica - YESorNO (39zł)
shoes/szpilki -
Frikoooo (39zł)
brancelet/bransoletka - H&M (39zł)

necklace/naszyjnik -
Japan Style (19zł)




Zestaw nr 4:
shirt/bluzka - Terranova (49zł)
trousers/spodnie - House (89zł)
shoes/tenisówki -
Star (29zł)
 jacket/marynarka - A&J (129zł)


4 komentarze:

  1. Bardzo ładna ta czerwona koszula, świetnie dobrałaś ją z tymi botkami. Mam coś podobnego w swojej szafie, więc spróbuję wykorzystać Twój pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj.
    Ogladajac kazde pieknie dobrane zestawy jeden mi sie najbardziej spodobal i jest nim mianowicie nr4.
    Dlatego ze jest elegancki a zarazem sportowy (a ja takie lubie) :)
    Buty to jednak naprawde duza role maja w naszym stylu :D
    Pozdrawiam ...
    P.S. czekamy na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi osobiście najbardziej podoba się zestaw nr. 1. Świetny wpis :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zestawy. Chyba musze powiedziec ukochanej, zeby przyszla do Ciebie na lekcje stylu :) S.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)