niedziela, 17 sierpnia 2014

DOTS, DOTS ...


dress/sukienka -Japan Style (29zł!)
shoes/buty - Top Or (69zł) 
brancelet/bransoletka - New Yorker (17zł)
watch/zegarek - Katherine (29zł)


Aż trudno uwierzyć, że połowę sierpnia mamy już za sobą… Dni coraz krótsze, noce zimniejsze. Na szczęście udało mi się złapać trochę słoneczka w piątkowe popołudnie i założyłam sukienkę oraz sandałki na koturnie. Sukienkę, którą zakładam raczej na poważniejsze wyjścia postanowiłam ubrać na spacer z koleżanką. Kupując ją zwróciłam uwagę na geometryczną górę – ciekawy, niebanalny deseń w czarne groszki i duży kołnierz zakończony na plecach jedwabną wstążką. Jak dla mnie bardzo ciekawe połączenie.
Biżuterię dobrałam w kolorze wstawek na butach, czyli złoto wpadające w jasny brąz. Nigdy nie byłam przekonana do wizualnej strony sandałów na koturnie, ale zmieniam zdanie. Są niezwykle wygodne i bardzo ładnie prezentują się na stopie.
Kilkoro z Was pytało mnie o jakość ubrań zamawianych na allegro z firmy Japan Style. Jeśli mam być szczera, są to rzeczy dobrej jakości, dobrze znoszą pranie w automacie.
Przy okazji cena jest bardzo korzystna, a dostawa kurierem do domu , więc nie muszę pół dnia biegać po galerii handlowej. Nie wiem skąd ten stereotyp, że te ubrania są „gorsze” od tych kupowanych w sieciówkach – przyglądnijcie się uważnie na metki, większość i tak jest produkowana w Chinach, czy Japonii, Korei.
Miłego niedzielnego popołudnia Wam życzę!

Moimi paznokciami zajęła się Kejta:
http://kejtanails.blogspot.com/2014/08/karolina-rz-no4.html














5 komentarzy:

  1. Ładne złote dodatki, bardzo ładna sukienka i piękny uśmiech na ostatnim zdjęciu. Życzenie o miłym popołudniu, po takich widokach, musi się spełnić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Japan Style to dobra firma, szkoda tylko ze przesylka jest bardzo droga. Udany pomysl na stylizacje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty we wszystkim swietnie wygladasz Kaja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)