czwartek, 22 października 2015

WEDNESDAY LOOK


trosuers/spodnie - House
shoes/botki - Perfect Style
shirt/koszula - House
top/top - Terranova
watch/zegarek - Katherine
brancelets/bransoletki - House/Fashion Jewlery



Piękny dzień mi się trafił. Jeden, nieliczny, wśród wielu deszczowych. Tak naprawdę w każdym dniu trzeba szukać pozytywów, bo nigdy nie wiesz, kiedy życie się do Ciebie uśmiechnie!
Dzisiaj postawiłam na szare ombre na koszuli, czarne jeansy, krótki top i buty na słupku. Uważam, za bardzo praktyczne jest łączenie spodni z wyższym stanem i krótkiej góry. Podoba mi się. A Wam? Piszcie :)
Miłego wieczoru kochani.











2 komentarze:

  1. Super figura Kaja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Modny zestaw, bardzo przypadl mi do gustu. Nie kazdy ma wyczucie stylu, choc uwazam osobiscie, ze Ty nad swoim jeszcze pracujesz i sie dopiero uczysz. Mlodziutka jestes. Mimo to trzymam n=za Ciebie mocno kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)